Tack för allt, Gunnar!

2026-04-02

Förra veckan tackade vi av vår kollega Gunnar, som nu går i pension efter många år i bolaget – från tiden i Stig Wahlström fram till dagens Swelex. Under åren har Gunnar varit en uppskattad kollega och viktig kunskapsbärare. Genom sitt engagemang och sina interna utbildningar har han hjälpt många av oss att utvecklas och byggt vidare på den kompetens och kultur som finns i verksamheten idag. Det blev ett varmt och uppskattat firande tillsammans med kollegor från Swelex, tidigare medarbetare, systerbolag och representanter från koncernledningen – ett fint kvitto på den respekt och uppskattning Gunnar fått genom åren.